سوالات متداول

ورود و ثبت نام

بله ؛ هنگام ثبت نام شما اطلاعات لازم برای ارسال سفارشات را ثبت میکنید و همچنین تنها در بخش حساب کاربری خودتان میتوانید خریدتان را پیگیری کنید.

با استفاده از گزینه “ثبت نام یا حساب کاربری” میتوانید با استفاده از ایمیل خود ثبت نام کنید .بعد از وارد نمودن ایمیل و رمز عبور مورد نظرتان برای حساب و زدن گزینه عضویت ثبت نام انجام می شود.

یکی از راه های جلوگیری از نفوذ به حساب های کاربری در تمام وبسایت ها، ساخت و استفاده از یک رمز قوی و غیرقابل حدس است.

1. رمز شما حداقل دارای 8 کاراکتر باشد.

2. ترکیبی از اعداد و حروف(مثل IT8nes3) استفاده کنید.

3. از نمادها استفاده کنید(مثل ! @ # = $ %)

4. حروف بزرگ و کوچک انگلیسی فراموش نشود(h-H)

در قسمت ورود به حساب کاربری، روی گزینه “فراموشی رمز عبور” کلیک کنید. در بخش باز شده ایمیل خود را وارد نمایید. سپس در لینک بازیابی رمز عبور برای شما ارسال میشود و میتوانید رمزی جدید ثبت کنید.

سفارشات

بله ؛ هنگام ثبت نام شما اطلاعات لازم برای ارسال سفارشات را ثبت میکنید و همچنین تنها در بخش حساب کاربری خودتان میتوانید خریدتان را پیگیری کنید.

بعد از ورود به حساب کاربری یا یا ثبت نام در سایت ، کالای مدنظر خود را به سبد خرید اضافه کنید ، پس از انتخاب آدرس میتوانید نوع پرداخت خود را انتخاب کنید و بعد از اتمام ثبت سفارش ، کد سفارش شما نمایش داده میشود.

خریداران میبایست قبل از ارسال شدن کالا از طریق صفحه تماس با ما و ارتباط با پشتیبانی موضوع را مطرح تا در صورت امکان کالا به سفارش مورد نظر اضافه شود.

خریداران میبایست قبل از ارسال شدن کالا از طریق صفحه تماس با ما و ارتباط با پشتیبانی لغو کردن سفارش خود را اطلاع بدهند.

بله امکان این مورد وجود دارد. شما میتوانید تلفنی یا از طریق پیامرسان ها ثبت سفارش کنید. پشتیبانی اطلاعات لازم را از شما خواهد گرفت و پس از ایجاد حساب کاربری لازم سفارش شما را بر روی وبسایت ثبت خواهد کرد.

به دو صورت پرداخت در محل که مامور پست هنگام تحویل مبلغ مورد نظر را از شما خواهد گرفت و پرداخت آنلاین به صورت کارت به کارت میتوانید سفارش خود را تکمیل نمایید.

خیر در حال حاضر امکان این مورد وجود ندارد.

هر روزی(تا قبل از ساعت 9 شب) که خرید خود را نهایی کنید. سفارش مورد نظرتان دقیقا فردای آن روز تا قبل ظهر تحویل اداره پست و ارسال میشود.

زمانی که پرداخت سفارش خود را به صورت پرداخت آنلاین(از طریق کارت به کارت و یا درگاه بانکی)ثبت کنید؛ هزینه پست و ارسال کالا به عهده ماست.

در صورتی که خریدار هنگام ثبت سفارش گزینه پرداخت در محل را بزند هزینه ارسال کالا به عهده وی خواهد بود و هزینه ارسال به علاوه مبلغ کالا، موقع تحویل از خریدار گرفته میشود.

لازم به ذکر است که هزینه بسته بندی و پک شدن کالا ها در هر صورتی به عهده ما خواهد بود و موارد بالا تنها درباره هزینه حمل و نقل بیان شده است.

هزینه ارسال طبق معیار های اداره پست در زمان ثبت مرسوله شما در سامانه پست مشخص میشود. لازم به ذکر است که در حالت پرداخت در محل و پسکرایه اداره پست به عنوان کارمزد یک درصد مبلغ کل کالا را به علاوه هزینه ارسال خواهد گرفت.

در صورتی که سفارش خود را ثبت کرده اید و کالای شما ارسال شده است، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس tracking.post.ir پیگیری کنید. شماره مرسوله 24 رقمی پست برای شما از طریق پیامک ارسال شده و همچنین میتوانید با مراجعه به حساب کاربری خود کدرهگیری مرسوله را مشاهده کنید.

تنها محدودیتی که ممکن است وجود داشته باشد، تعداد موجودی ماست.

همچنین بهتر است همکاران و اشخاصی که قصد خرید در تعداد بالا دارند با پشتیبانی ارتباط گرفته تا در صورت امکان روی قیمت ها تخفیف لحاظ شود.

گاهی اوقات ممکن است بدلیل اختلالات در درگاه های بانکی و یا ضعیف بودن اینترنت، انتقال وجه به بانک ناقص انجام شود که در اینصورت وجه بصورت خودکار طی 72 ساعت کاری به حساب شما برخواهد گشت.

پیگیری ارسال سفارشات

وارد سایت حساب کاربری خودتون در سایت آی تی نس شوید. روی گزینه سفارش های من کلیک کنید. در این قسمت میتوانید سفارش خود و وضعیت آن را ببینید. 

مرجوع کردن کالا

تمام کالا های استوک و همچنین تمام آنهایی که دارای ضمانت 30 روزه بازگشت باشند در صورت بروز مشکل و یا حتی پشیمونی از خرید قابل برگشت هستند. توجه داشته باشید که که برخی کالا های نو، بدون گارانتی و برخی دارای گارانتی شرکتی و اصلی هستند که در صورت ایجاد هرگونه مشکل در کارایی محصول خریدار میبایست به شرکت گارانتی کننده مراجعه نماید و فروشگاه در قبال چنین کالا هایی هیچ مسئولیتی ندارد.

با توجه به اطمینان و احترامی که برای مشتریان خود قائل هستیم می‏‌کوشیم تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی مثل ناسازگاری، نارضایتی از عملکرد و… روبرو شوند و یا حتی از خرید خود پشیمان شده باشند. در چنین مواردی هم امکان برگشت کالا تحت برخی چارچوب های لازم ممکن است. شما میبایست این مورد را با پشتیبانی سایت مطرح کنید.

این مورد تا 30 روز بی شک تحت چارچوب خود قابل انجام است. 

شما میتوانید درخواست مرجوعی خود را تا 30 روز و برای کالا های آسیب دیده یا معیوب شده تا 24 ساعت پس از تحویل اعلام کنید.

شما میبایست از طریق پل های ارتباطی درخواست خود را مطرح کنید.

ما درخواست شما را بررسی کرده و در صورت تایید مراحل برگشت کالا انجام میشود.

-کالا باید در جعبه خود بازگردانده شود.

-برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت وجه را از بین خواهد برد. 

-لازم است جعبه اصلی محصولات تا پایان 30 روز مهلت استفاده، نگهداری شود.

-لازم است تمام موارد مربوط به  محصول را در بسته بندی و شرایط اولیه قرار داده و ارسال نمایید.

-در صورتی که اقلامی به عنوان هدیه یا کارت ضمانت  در کنار محصول ارسال شده باشد لازم است این اقلام نیز بازگشت داده شود. 

تمام کالا های ارسالی بیمه میشوند و نیاز نیست خریداران نگران این مشکل باشند.

آسیب‏‏ دیدگی بسته بندی یا کالا را باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به پشتیبانی اطلاع دهید تا مرجوع شدن کالا یا در صورت امکان تعویض صورت بگیرد.

توجه داشته باشید که خریدار میبایست هنگام باز کردن بسته بندی تمام سفارشات خود حتما فیلم گرفته و ضبط نماید.

در چنین مواقعی باید اگر مطمئن بودید کالا  آسیب دیده است به هیچ عنوان بسته را قبول نکرده و دریافت نکنید و حتما از وضعیت بسته و کالا فیلم بگیرید.

زمانی که کالا به دست ما برسد، مواردی که برای مرجوع شدن مطرح شده است بررسی و در صورت نیاز کالا جایگزین شده و یا وجه کالا(حداکثر تا 48 ساعت پس از تحویل و بررسی) به حساب خریدار برگشت زده خواهد شد.

جواب سوالت رو پیدا نکردی؟

از طریق فرم زیر یا پل های ارتباطی در صفحه ارتباط با ما سوالت رو از پشتیبانی بپرس!